Walderlebniswelt

Unsere Kooperative Kleinklasse machte mit unserer 1a und 1b einen „inklusiven“ Ausflug in die Walderlebniswelt am Klopeiner See. Was für ein Spaß!

Ausflüge für Kinder verschiedener Klassen in der Volksschule sind enorm wichtig. Sie bieten altersgerechte Lern- und Entwicklungsmöglichkeiten und fördern die soziale Interaktion zwischen Schülern unterschiedlichen Alters und Entwicklungsstufen.

Danke | Hvala an die Lehrerinnen für diesen tollen Ausflug!

Naš kooperativni majhni razred se je z učenci 1a in 1b razreda odpravil na »inkluzivni« izlet v svet gozdnih doživetij ob Klopinjskem jezeru. Kakšna zabava!

Ekskurzije za otroke iz različnih razredov osnovne šole so izjemno pomembne. Ponujajo starosti primerne priložnosti za učenje in razvoj ter spodbujajo socialno interakcijo med učenci različnih starosti in stopenj razvoja.